O NÁS » OBCHODNÍ PODMÍNKY

NÁVOD JAK NAKUPOVAT

Po provedení objednávky Vám bude e-mailem zasláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že  byste v tomto potvrzení nalezli nějaké nesrovnalosti, okamžitě nás prosím kontaktujte emailovou adresu: Windsurfingkarlin@email.cz nebo telefonicky (tel.: 739531178). Jinak budete kontaktováni telefonicky pripadně emailem o způsou a termínu dodání objednaného zboží.

Právo na zrušení objednávky ze strany provozovatele www.kiteboardingkarlin.cz

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné
  • cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen odstraněno.

Platba za zboží

  • Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží ve firmě Kiteboarding a Windsurfing Karlín
  • Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce - České pošty nebo Toptrans. Tato služba je zpoplatněna částkou dle oficiálních sazebníků těchto dopravců.
  • Převodem – CZK účet - 236748656/0300 Poštovní spořitelna
    - EURO účet - 236881756/0300 Poštovní spořitelna

Termín expedice zboží

Zboží expedujeme v pracovní dny. Pokud Vás zajímá předběžný termín doručení, je nutné k termínu expedice (odeslání) zásilky připočíst dobu na přepravu.

Toptrans - obvykle do druhého pracovního dne; Česká pošta - obvykle do 3-4 pracovních dnů a express do 1-2 dnů.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupující povinnen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti řidiče přepravní společnosti  nebo při odběru ze skladu. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zasílku přímo u dopravce. Dopravce  následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamace závad (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, nebude brán ohled.

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonen 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ). Toto ustanovení se týká pouze zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo odebráno osobně ze skladu a to z důvodu, že objednávka a rezervace zboží přes internet není závazné povahy a uzavření smlouvy nastává nákupem zboží ve skladu.

Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.

Důležité upozornění! Aby bylo zboží přijato zpět a vrácena celá kupní cena, musí být splněny tyto podmínky:

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originál obalů
  • Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání, jinak může být vráceno jen částečné finanční plnění
  • Zboží musí být vráceno na adresu provozovny  provozovatele uvedenou v Kontaktech a to nejpozději 14 den počítaný od prvního dne následujícího od převzetí zboží.

 

YmRjY